Nicken Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Jag har IMAP istället för POP server. Jag vill lägga till mappen "Borttaget" till listan av tidigare mappar och vill alltså att allt jag markerar som "tag bort" hamnar där. Nu måste jag tömma mappen och då försvinner allt för gott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Är det detta du menar... Outlook 2007 Tömma borttagna objekt automatisktDu kan konfigurera Microsoft Outlook så att objekt som markerats för borttagning töms på IMAP-e-postservern när du byter mapp. 1.Klicka på en mapp i IMAP-e-postkontot. 2.Peka på Töm borttagna meddelanden på Redigera-menyn. 3.Klicka på Alternativ för tömning. Dialogrutan Inställningar för Internet-e-post öppnas. 4.Markera kryssrutan Töm objekt vid växling av mappar i onlineläge under Alternativ för tömning på fliken Allmänt. Obs! Du måste arbeta online med e-postservern för att den här funktionen ska fungera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts