scanner Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Tja Köpte en HP i julas och fick idag på min födelsedag en extern hårddisk på 1 TB. Nu tänker jag göra lite säkerhetsskivor. Vilka ska jag göra? Den som HP vill att jag gör som återställer datorn till fabriksstandard, eller windows säkerhetskopiering eller serviceskiva? Helst ska det gå att lägga på hårddisken. Kommer inte hanågot värdefullt på datorn. Hårddisken kommer användas mest. Så Säkerhetskopiering kanske är överkurs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Vilken form av återställningsmedia vill du ha? Så att du kan ominstallera Windows eller vill du ha kvar Windows OCH alla PROGRAM om är inlagda på datorn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrysler Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Hej om datorn ber dig skapa återställningsmedia så gör det jag har det på min HP dator funkar kanon du kan även ta bort återställningspartitionen för att få mer plats på disken men detta funkar bara om du har skapat 1-2 återställningsmedia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scanner Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 Jag vet inte. Jag tänker ta den återställningsskivan som HP ber en göra. Men om jag ska göra en service cd tll windows vet jag inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts