Parlan07 Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Jag har licens på både office 2007 och office 2010. Har fått båda som erbjudande från Microsoft via min arbetsgivare. Går det att hämta ner programmen till ny dator med samma produktnyckel? Har alltså inte tillgång till någon instalations-CD då jag hämtade uppdateringarna via ett mail från Microsoft. Rubriken har redigerats/förtydligats //Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Nu är jag inte riktigt säker på vad du menar... men i alla fall Du kan inte installera båda på samma dator. Du kan ladda hem båda, då det inte skrivs ner någon produktnyckel vid nerladdningen. Hursomhelst, välkommen till forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlan07 Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 Hur gör jag för att ladda ner utan produktnyckel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Hur gör jag för att ladda ner utan produktnyckel? Du nämner något om ett mail från Microsoft, ingen nerladdningslänk där? Så länge din produktnyckel stämmer överens med den version du plockar hem så spelar det ingen roll. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 (edited) Det är väl bara att hämta rätt version direkt hos microsoft... och aktivera med sin egen nyckel när man tycker det är lämpligt. http://office.microsoft.com/sv-se/try/?WT.mc_id=ODC_svSE_Office_Try Edited February 27, 2011 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts