Landsfiskalen Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Hej. Vad gör Sam i datorn? Vad är det till för? Sam i ljudinställningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 23, 2006 Author Share Posted February 23, 2006 Glöm detta. Sam har nog försvunnit efter någon uppdatering, fick jag se. Ber om ursäkt för onördigt postande. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 För mig finns i alla fall Microsoft Sam kvar (på Kontrollpanelen/Ljud, Tal och ljudenheter/Tal). Tror jag har installerat alla uppdateringar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 24, 2006 Author Share Posted February 24, 2006 Oj. Kolla visst på fel ställe. he hm. (Skäms på mig) :-[ Vad ska man ha den rösten till. Är det meningen att man ska kunna tala med datorn eller? Är det något speciellt program man behöver. Använder Voice-Commander till mediaplayern. Ingår i +. Har det gamla plus-paketet. Det är iallafall rätt häftigt. Man kan tala om för spelaren vad den ska göra. Det är därför jag är intresserad av vad Sam är till för? Det kan ju va kul o ta sig en pratstund med datorn ibland. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HINKEBO Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Starta "narrator" så kan du få datorn att tala med Sam, lite svårt att höra vad han säger men det fungerar iallafall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts