Sandstone50 Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Jag skriver ut ett PDF dokument och allt är väl, fortsätter med ett worddokument, men se där går jag på näbben. Jag informeras om att tyvärr finns ingen skrivare installerad - och OM det finns skrivare så kanske den inte är markerad som förstahandsval ?? Jo, det också. Tänk vad maktlös och trött man känner sej. FINNS DET INGEN IDIOTSÄKER DATOR som gör som man vill och inte "käftar emot" fast den har FEL :-( Vad har jag gjort för fel NU ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Jag råkade ut för samma sak när jag hade både Office 2007 Hem och student och 2010 60 dagars testversion samtidigt. Det gick att skriva ut med 2007 men inte med 2010. Gäller det samma för dig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted March 6, 2011 Author Share Posted March 6, 2011 TIDIGARE HADE JAG ETT SUPERGAMMALT OFFICE, DELITADE ALLT OCH NYINSTALLERADE INKÖPT OFFICE 2010, VAD GÖRA , DET DU ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 VAD GÖRA , DET DU ?? Börja med att kontrollera om din SHIFT-tangent hakat upp sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts