Snoffa Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Hej. Gjorde en systemrequirement på http://www.systemrequirementslab.com där listar den mitt grafikkort som 2.67gb minne, men egentligen har kortet bara 1gb minne. Jag misstänker att grafikkortet snyltar ifrån mitt ramminne? Går det att stänga av? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Det beror på vad det är för BIOS i datorn för det brukar vara i BIOS-inställningarna man kan bestämma hur mycket RAM-minne som grafikkortet ska få låna av moderkortets RAM-minne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 8, 2011 Author Share Posted March 8, 2011 Okey så det är i BIOS alltså, då ska jag ta och leta fram manualen för moderkortet och den starta om dumburken Tack för informationen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts