Gå till innehåll

Spotify


Pazta

Recommended Posts

Tjenare jag har letat i veckor efter en inv till spotify så jag kan lyssna på hur mkt jag vill och inte bara 20 timmar i veckan men kan inte hitta ngt :( Ngn som har en eller vet vart man får den ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag skickar en invite-kod till dig via PM.

Spotify behöver du ingen invites till längre

Jo om man vill kunna lyssna mer än 40 timmar per månad utan att betala så måste man ha en invite.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Officiellt finns det idag 3 typer av konton kallade Premium, Unlimited och Open.

Open är gratisvarianten som man kan få utan inbjudan där man får lyssna 20 timmar per månad vilket kan ökas till max 40 timmar per månad.

Förr innan Unlimited och Open fanns så hette gratiskontot "Free" och krävde att man blev inbjuden. Denna kontotyp finns alltså fortfarande kvar men marknadsförs inte. Enda stället man ser det på (tror jag) är när man som medlem loggar in på spotify.com och klickar på länken för att dela med sig. Då kommer man till en sida där man ser hur många invites man har kvar att dela ut. Precis som Manneman är inne på kan det vara så att inga nya invites skapas. Förr fick åtminstone Premium-medlemmar påfyllning lite då och då men nu håller iaf mina på att ta slut.

Jag tror att om man köper en månad Premium eller Unlimited och sedan nedgraderar sig så får man också Free istället för Open.

Vet inte om det funkar, men den som känner sig manad kan ju testa... ;)

http://freespotifyinvites.org/yourspotifyinvite.html

Den länken leder till den vanliga sidan där man registrerar sig för Open och har inte alltså inte med "invites" att göra.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...