Pazta Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Tjenare jag har letat i veckor efter en inv till spotify så jag kan lyssna på hur mkt jag vill och inte bara 20 timmar i veckan men kan inte hitta ngt Ngn som har en eller vet vart man får den ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Spotify behöver du ingen invites till längre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 (edited) Jag skickar en invite-kod till dig via PM. Spotify behöver du ingen invites till längre Jo om man vill kunna lyssna mer än 40 timmar per månad utan att betala så måste man ha en invite. Edited March 12, 2011 by Nicklas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Är det något nytt eller har det varit så hela tiden, Nicklas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Vad jag har förstått så finns det officiellt inga invites längre, bara några sådana som cirkulerar sedan tidigare. Alltså "görs" inga nya... // Manneman Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Vet inte om det funkar, men den som känner sig manad kan ju testa... http://freespotifyinvites.org/yourspotifyinvite.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 (edited) Officiellt finns det idag 3 typer av konton kallade Premium, Unlimited och Open. Open är gratisvarianten som man kan få utan inbjudan där man får lyssna 20 timmar per månad vilket kan ökas till max 40 timmar per månad. Förr innan Unlimited och Open fanns så hette gratiskontot "Free" och krävde att man blev inbjuden. Denna kontotyp finns alltså fortfarande kvar men marknadsförs inte. Enda stället man ser det på (tror jag) är när man som medlem loggar in på spotify.com och klickar på länken för att dela med sig. Då kommer man till en sida där man ser hur många invites man har kvar att dela ut. Precis som Manneman är inne på kan det vara så att inga nya invites skapas. Förr fick åtminstone Premium-medlemmar påfyllning lite då och då men nu håller iaf mina på att ta slut. Jag tror att om man köper en månad Premium eller Unlimited och sedan nedgraderar sig så får man också Free istället för Open. Vet inte om det funkar, men den som känner sig manad kan ju testa... http://freespotifyinvites.org/yourspotifyinvite.html Den länken leder till den vanliga sidan där man registrerar sig för Open och har inte alltså inte med "invites" att göra. Edited March 12, 2011 by Nicklas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazta Posted March 12, 2011 Author Share Posted March 12, 2011 Nicklas fixade allt så denna tråd kan låsas eller vara öppen beroende på om det är ngn mer som hade samma problem som jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Jag låser tråden och låter var och en prova sig fram med de medel som bjuds. // Manneman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts