Gå till innehåll

IE9 FINAL är nu här !


Nilsson

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Gå in på http://ie.microsoft.com/testdrive/Browser/TrackingProtectionLists/Default.html om någon vill ha spårningsskyddet EasyPrivacy Tracking Protection List baserat på (Adblock Plus)

Hur är det med MVPS host fil och spårningsskyddet?

För jag la till en lista i spårningssyddet från din länk... men jag kör MVPS host fil ochså?

Redigerad av Rim_Frost
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst yassin_2999

Hej på er,

Jag har två konstiga problem med IE9, hoppas någon kan svara på dessa frågor:

1. När jag loggar in på min Router så ser jag inte mina LAN Computer.

post-6400-0-21807100-1300222164_thumb.jp

Sedan klickar jag på kompatibilitets ikonen och först då dyker de upp:

post-6400-0-00899700-1300222209_thumb.jp

2. En del arabiska sidor har slutat att fungera som de ska. Jag har återställt alla inställningar, testat med Opera fungerar, fungerade med IE8 men inte med IE9. Testat med både 32-64 IE9.

Test länk, nyhetssajten: Al-Arabiya www.alarabiya.net

Bild från Opera:

post-6400-0-67949500-1300222412_thumb.jp

Bild från IE9

post-6400-0-63901100-1300222419_thumb.jp

Jag har sökt på nätet med hittar inget konkret, förutom denna länk från MDSN: http://social.msdn.m...05-8160c43babf5

Det vore skönt om någon visste vad det kan bero på. Min bärbara dator med Vista 32-bit fungerar sidorna på, men inte min stationära med Windows 7 64-bit.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Kan inte ladda ner Ie9 stannar vid ca 5% sen händer inget mera stått o snurrat 5 timmar inget händer försökt föera ggr. Nån med samma problem ?

INGEN SOM HAR DETTA PROBLEM ?????????????????????????????????

Redigerad av petbir
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har någon rapporterat till microsoft att med IE9 så visas inte alla webbsidor alltid? utan ibland står det sidan kan inte visas, det är nåt fel i den nya final versionen IE9 eller är det så bara för mig ?

Något exempel på någon sida som inte funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte ladda ner Ie9 stannar vid ca 5% sen händer inget mera stått o snurrat 5 timmar inget händer försökt föera ggr. Nån med samma problem ?

INGEN SOM HAR DETTA PROBLEM ?????????????????????????????????

Fick samma problem på bland annat king.com och zedge.net så jag gick över till ett brinnande djur av generation 4 som fungerar mycket bättre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick samma problem på bland annat king.com och zedge.net så jag gick över till ett brinnande djur av generation 4 som fungerar mycket bättre. :)

Kompabilitetsvyn finns och den funkar riktigt bra, även på dina sidförslag. Nu använder jag FF4 och har inte för avsikt att byta... men har inte stött på många sidor med IE9 som inte funkar med eller utan kompabilitetsvyn... :P Det var samma när 8:an kom och det tog lite tid innan sajterna anpassades till den nya webbläsaren.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Är det någon som har en susning om när IE9 kommer på Windows Uppdate.

Tänkte vänta med att instalera det på min dotters data tills dess att det kommer där ??

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...