ByggareBob Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 (edited) Mitt surfande med IE9 har blivit så tyst. I både IE7 och 8, så var det ett evigt "klickljud" (Ljudet "Utforskaren - Börja navigera") I Windows 7 fungerar det utmärkt däremot. Är jag ensam om detta fenomen? Jag för min egen del saknar klickljudet, då det gav bra "feedback" på att man verkligen tryckt på en länk elelr en favoritsida? Edited March 16, 2011 by ByggareBob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Hittade något! Under IE9 Inställningar... fliken avancerat och sen under rubriken "Hjälpmedel"... bocka i "spela upp systemljud" så funkar det nog. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Tack. Manneman... Lite lustigt dock att det inte är aktiverat som standard? Fast de flesta kanske gillar en tyst webläsare, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts