Mank70 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Hej! Jag måste ha råkat komma åt en knapp eller ngt. Helt plötsligt så är "bilden" för stor när jag surfar. Precis som om jag valt en sämre upplösning- men så är inte fallet. Detta gäller endast då jag är ute på internet. Tacksam för svar! Frridens/Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 kolla webbläsarens zoom-funktion! Vill du ha hjälp får du tala om vilken webbläsare det gäller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mank70 Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Bra ide.. Det är explorer. Jag har precis lagt in explorer 9 igår, men problemet fanns där innan- då jag hade explorer 8.. Hur kollar jag zoomfunktionen då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 (edited) Hur kollar jag zoomfunktionen då? Sida->Zooma eller CTRL+, CTRL-. Edited March 17, 2011 by goranl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Håll ctrl inne och snurra på mushjulet... med IE9 aktivt då. Eller så Verktyg (kugghjulet) och Zooma. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mank70 Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Tackar allra ödmjukast! Nu har man lärt sig ngt nytt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 För att få 100%, eller rättare sagt läsbart, normal sida. CTRL + 0, annars större CTRL +, mindre CTRL -.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Och om du aktiverat statusfältet (Visa -> verktygsfält -> statusfält) så kan du se och ändra den här: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts