Gå till innehåll

Vill inte ha explorer 9 längre [LÖST]


skogstappan

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Hej!

¨Någon som kan tala om för mig hur i hela världen jag ska bära mig åt för att få tillbaka explorer 8 igen! Helst utan att använda mig av återställningen eftersom den är från jättelänge tillbaka! Går det att ladda ner 8:an igen när man tagit in 9? Jag börjar bli desperat eftersom jag inte kan läsa min mail, på spray, genom att använda explorer, fått ladda ner annan webbläsare för det! Kan inte lägga inlägg i vissa forum vilket jag vill kunna göra! HJÄLP mig någon! :(:angry:

Redigerad av skogstappan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst yassin_2999

Jag håller med...

En del sajter fungerar inte som de ska.

Lite tråktigt att man ska behöva återgå till IE8.

Kompatibilitetsknappen fungerar inte...och det känns som om IE9 inte gör sitt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte helt nöjd med IE9 heller, som sagt så är väl IE9 lite snabbare än IE8 på "vissa" sidor men dom visas inte korrekt alla gånger och när man ska byta till en annan sida via adressfältet får man ju sikta som en prickskytt för att kunna bläddra sig fram till önskad sida..står i valet och kvalet om IE9 får gå i graven eller om den ska få en chans till på ett par veckor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med...

En del sajter fungerar inte som de ska.

Lite tråktigt att man ska behöva återgå till IE8.

Kompatibilitetsknappen fungerar inte...och det känns som om IE9 inte gör sitt jobb.

Så upplevde jag också den och gick därför tillbaka till IE8:an... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med...

En del sajter fungerar inte som de ska.

Lite tråktigt att man ska behöva återgå till IE8.

Kompatibilitetsknappen fungerar inte...och det känns som om IE9 inte gör sitt jobb.

Förmodligen gör väl IE9 sitt jobb bara de att sidorna inte är kodade på rätt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...