tokar86a Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Jag har problem med att skärmen flimrar till med jämna mellanrum. Det är väldigt störande och itererande. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Har de senaste drivrutinerna och jag har kollat så att alla kablar sitter fast som de ska och även att grafikkortet sitter som det ska. Några ider på hur jag ska lösa det här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepe Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Om det är ett fenomen som dykt upp på senare tid och grafikkortet är av äldre datum så kan det vara ett tecken på att grafikkortet håller på att avsluta sin karriär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Jag kör på ett Ati radeon HD 4870 Det är inte alltid det flimrar utan det kommer ibland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Har du chans att låna en annan skärm och utesluta att det inte är den som spökar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted March 23, 2011 Author Share Posted March 23, 2011 Det vore konstigt med tanke på att den bara är ungefär 5 månader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Det vore konstigt med tanke på att den bara är ungefär 5 månader. Hehe... konstigare saker har hänt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts