candela Postad Mars 30, 2011 Dela Postad Mars 30, 2011 (redigerade) Något knas har hänt med Outlook 2010. Samtliga E-mailadresser fungerar,UTOM EN? Adressen är rätt inlagd.När ja klickar på send så kommer omgående felmeddelande från systemadministratören att adressen inte finns. Kan någon lösa detta problem? Adressen finns inlagd i min adressbok och kontakter. Till min förvåning gick mailet igenom och levererades när jag skickade till samma adress med Windows Live Mail. Hoppas någon här i forumet har förslag på lösning. /candela Redigerad Mars 31, 2011 av candela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Wheninrome Postad Mars 30, 2011 Dela Postad Mars 30, 2011 Menar du att du fick ett svar från "sysadmin" att adressen ej finns, i ett mailsvar eller fick du svaret i själva outlook? Har du kollat att just den e-postadressen är rättstavad? Ett enda tecken räcker för att det ska vara fel adress så kolla att den 1. finns 2. är rättstavad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
candela Postad Mars 30, 2011 Författare Dela Postad Mars 30, 2011 Rätt stavat och tecken på rätt plats. Skall tala med adressaten. Enligt Comhem så togs adressen bort 2008-03-01,men det stämmer inte då adressaten fått mail långt senare. Man antog på Comhem att adressen eventuellt kunde ligga kvar på deras e-postserver? Det finns tydligen många frågetecken att räta ut. Mvh candela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
candela Postad Mars 30, 2011 Författare Dela Postad Mars 30, 2011 [LÖST] Adressaten har ändrat namnet. /candela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.