nick Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Hej på er.Jag har en laptop(Windows 7 64 bit) med två st 500gb hårddiskar och skulle vilja byta ut en av hårddiskarna mot en Corsair Performance 3 Series SSD-disk men fortfarande ha användning för den ena av mina gamla hårddiskar.Låter det här sig göras överhuvudtaget och vad ska man isåfall tänka på.Stort tack på förhand,Nick. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Borde inte vara något problem så länge som du inte raidat dom på något sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick Posted May 5, 2011 Author Share Posted May 5, 2011 Borde inte vara något problem så länge som du inte raidat dom på något sätt. Nej det har jag inte gjort.Jag har ju hört talas om "raidning" tidigare men vet inte vad fördelen är. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts