Arkiverat

Detta ämne är nu arkiverat och det går inte längre svara i det.

si3rra

TestTråd

Recommended Posts

Prova lite mer avancerad formatering av inläggen får ni se! Värsta strulet vidtar! :angry: Skulle man sedan få för sig att vilja redigera, blir det ännu värre... all formatering är inbakad och går inte att redigera. Åtminstone har jag inte fattat hur.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

e-son i editorn har du ju en knapp längst upp till vänster som du visar/döljer formateringen med om det kan vara till nån hjälp. Men jag håller med att det verkar vara en del strul med formatering.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dom här snubbarna verkar utveckla forumet på ungefär samma sätt som jag bygger hemsidor. Halvvägs in i uppbyggnaden dumpar jag rubbet och börjar om med något helt annat (pga bristande rutin och kunskap).

För mig som webbutvecklande amatör går det väl an, men jag tvivlar på att det är särskilt lämpligt när det gäller en kommersiell produkt.

Tummen ner från mig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

e-son i editorn har du ju en knapp längst upp till vänster som du visar/döljer formateringen med...

Ok... tack! Den hade jag missat! Och den underlättar ju rejält.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

1. A
  2. B
    • Första meningen. Hur gör man för att få flera stycken under samma indragning/punkt? Så fort man trycker på Enter så dyker det upp en ny avdelare. :(
    • b

• C

Dessutom försvinner ju den manuellt inmatade bbcoden så fort man har postat inlägget.

Går man sedan tillbaka till den enklare inmatningen, så dyker det upp en massa konstiga tecken där det ska vara svenska tecken.

Punkt C borde vara 3 C om koden hade funkat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick följande via mail? Jag har inte ändrat något?

:unsure:

Success!

An administrator has accepted your registration request or email address change at alltomwindows.se. You may now log in with

your chosen details and access your full user account at http://www.alltomwin...forum/index.php

.../Myggan63

Det var jag som rensade bland "valideringar" på medlemmar i forumet, troligtvis har du bytt e-postadress någon gång och då oavsiktligen fått ett meddelande om det nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag också! :D

Min avatar är förvrängd. :(

Min är suddig <_< Får fixa till den :)

Edit : Kollar lite, ( det tycks vara problem med inloggning )

Edit2 : Det funkar med Avatarbyte :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg