Gå till innehåll

Firefox Nightly Builds (Samlingstråd)


Sunshine

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Måste bara få tillstå att Nightly är enastående snabb, har testat den ett tag och gillar dess snabbhet. Får nästan 300 points + 9 i HTML5 testet. IE9 får dock bara 141 + 6 i samma utvärdering! Så JAG gillar dock denna skarpt! Det var bara vad jag tycker, andra kanske har andra åsikter?

Mvh// Sunshine

Redigerad av Manneman
Rubriken
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
Gäst opensource

Vi pratar Firefox Nightly i denna tråd. Firefox finns även för Linux så jag hoppas ni godtar mitt inlägg som går ut på att informera att senaste Nightly nu kan rendera GPU-accelererad HTML5 YouTube-film med korrekta färger. Tidigare har det varit grått när man haft OpenGL påslagen med Mesa. Hoppas jag inte får skit för att ta upp detta. Det är fortfarande väldigt experimentellt med mycket glitchar men det är ett stort steg framåt för Firefox.

Redigerad av opensource
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att möjliggöra ”tyst” uppdatering av Firefox, kan man vid installation av version 12 och 13 välja att installera en uppdateringstjänst. Samma koncept som Google Chrome använder (men där utan installationsalternativ).

post-7701-0-09645900-1328344862.png

Redigerad av JoWa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...