kjell-ake Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Hej! Har en Logitech MX laser (1000?) mus. Har fått något i den som gör att klickningen inte fungerar som den skall. Frågan är nu: Går det att plocka isär? Logitech lämnar inte ut sådana uppgifter ytan vill sälja en ny istället. Visserligen med 35% rabatt men ändå. Finns det någon teknisk person som vet hur jag skall göra utan att bryta sönder musen. Någon flink kines har ju satt samman den så rimligen borde det gå att ta isär den. Flera logitechmöss har samma konstruktion har jag sett. Med sega klickhälsningar Kjell-Åke ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Rentgenerellet så brukar skruvar och likande vara gömda under etiketter. Inga etiketter med lite mjuka rundlar i på undersidan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjell-ake Posted March 6, 2006 Author Share Posted March 6, 2006 Hej! Skruvarna sitter 2st under de bakre "glidytorna" + 2st under dekalen framtill inte under de främre "glidytorna". Tack för tipset. BLÄ till Logitech som inte ville hjälpa mig med en så enkel upplysning. Med vänlig hälsning Kjell-Åke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts