Marion Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Hur får man bort störande varningar i IE9.an, kommer ofta varningskyltar i webläsaren, även härinne. Hur får man bort dessa.. se bif bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Stäng av ActiveX-filtreringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marion Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 (edited) Stäng av ActiveX-filtreringen. Åhh fytusan vad skönt, det hade jag aldrig hittat, provat disablat massa annat. Tusen tack E-son för hjälpen. Edited August 27, 2011 by mario Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Stäng av ActiveX-filtreringen. Kruxet med det är ju att Adobe Flash Player slutar fungera. Varje sida man går in på vill att man ska installera programmet eftersom det "saknas", trots att det är installerat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Kruxet med det är ju att Adobe Flash Player slutar fungera. Varje sida man går in på vill att man ska installera programmet eftersom det "saknas", trots att det är installerat. Det mesta vara ett specifikt fel hos dig. Inget jag har upplevt på mina burkar. Prova att installera om flashplayer... och/eller kanske återställa IE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts