GLX- Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Min sambo har en laptop med Windows Vista på. När hon köpte den så följde ingen Windows skiva med. Nu vill hon att jag ska installlera om operativsystemet på den. Finns det någonstans där jag genom att fylla i min produktnyckel kan ladda ner installation av Windows Vista? Har letat på Microsofts hemsida men än så länge inte hittat något. Tacksam för hjälp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Dels följde det med ett program från datortillverkarens som kan bränna ut installationsskivor för användning t ex efter att hårddisken har bytts ut och dels går det att göra en återställning till leveransskick, en sorts ominstallation, genom att köra ett särskilt program antingen inifrån Windows eller genom att trycka på någon särskild tangent i samband med att man startar datorn. Kolla vad du hittar i manualen och den ska du kunna ladda ner från datortillverkarens supportsidor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GLX- Posted September 11, 2011 Author Share Posted September 11, 2011 Ska undersöka detta. Tack för hjälpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts