Gå till innehåll

iexplore.exe har slutat fungera


DAson

Recommended Posts

Har fått detta störande meddelande så fort jag avslutar IE8 så får jag felmeddelandet iexplore.exe har slutat fungera och måste avslutas. Vad kan det bero på IE8 har fungerat bra tills detta hände. Kör visseligen Firefox 6 så det gör inget använder IE8 för övrig surfning och Firefox 6 som standard webbläsare. Säkerligen finns det mer som har fått samma fel som jag.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade Tillägg och där fanns bara ett jag inaktiverade det och det var Windows Live inloggningshjälpen och den är nu inaktiverad. Kan vara den som spökar kanske. Låter den vara inaktiverad så får vi se vad som händer.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är WIndows 7 vi pratar om här och inte XP. Ominstallera IE8 i Windows 7 går det? Jag bryr mig inte så mycket om den webbläsaren använder mest Firefox 6. Å andra sidan så ser det ut som om det funkar nu när jag inaktverade tillägget Windows Live Inloggningshjälpen igår.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Det är WIndows 7 vi pratar om här och inte XP. Ominstallera IE8 i Windows 7 går det? Jag bryr mig inte så mycket om den webbläsaren använder mest Firefox 6. Å andra sidan så ser det ut som om det funkar nu när jag inaktverade tillägget Windows Live Inloggningshjälpen igår.

//DAson

Här är det Windows Vista så vitt jag fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...