DAson Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Har fått detta störande meddelande så fort jag avslutar IE8 så får jag felmeddelandet iexplore.exe har slutat fungera och måste avslutas. Vad kan det bero på IE8 har fungerat bra tills detta hände. Kör visseligen Firefox 6 så det gör inget använder IE8 för övrig surfning och Firefox 6 som standard webbläsare. Säkerligen finns det mer som har fått samma fel som jag. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Tycker jag känner igen det från en kraschande Adobe Flashplayer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Provat att avaktivera alla tillägg och starta dem sen ett och ett. Då klurar du snabbt ut vilket som spökar om det är just ett tillägg som strular till det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Eller återställ webbläsaren till standardinställningar. Kan vara värt ett försök. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 (edited) Jag kollade Tillägg och där fanns bara ett jag inaktiverade det och det var Windows Live inloggningshjälpen och den är nu inaktiverad. Kan vara den som spökar kanske. Låter den vara inaktiverad så får vi se vad som händer. //DAson Edited September 12, 2011 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Jag skulle ominstallera IE8, sedan omstart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Det är WIndows 7 vi pratar om här och inte XP. Ominstallera IE8 i Windows 7 går det? Jag bryr mig inte så mycket om den webbläsaren använder mest Firefox 6. Å andra sidan så ser det ut som om det funkar nu när jag inaktverade tillägget Windows Live Inloggningshjälpen igår. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Helt ärligt så är det något jag aldrig kört som tillägg. Tror inte ens jag installerat det... Funkar det nu så är det ju en given anledning till felet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agakhan Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Det är WIndows 7 vi pratar om här och inte XP. Ominstallera IE8 i Windows 7 går det? Jag bryr mig inte så mycket om den webbläsaren använder mest Firefox 6. Å andra sidan så ser det ut som om det funkar nu när jag inaktverade tillägget Windows Live Inloggningshjälpen igår. //DAson Här är det Windows Vista så vitt jag fattar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts