Gå till innehåll

Till dig som testar Windows 8 Dev... visa och berätta!


Manneman

Recommended Posts

Har testat på en Fuijitsu E8020 bärbar 1.73Mhz 2Gb-Minne och installationen gick bra och snabbt, när jag sen installerade Skype och Avast så började problem och ville starta om och reparera kerneln. Datorn gick inte att repa så jag återställde till Win7.

Upplever systemet för buggit än och inväntar betan för vidare test.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Har nu kört in en del av Live-programmen. Ska testa moviemaker lite senare idag. MSN funkade som väntat. SpywareBlaster lät sig inte installeras. Däremot CCleaner hoppade fint in och sedan körde jag en städning och rensade även registret. Inga problem uppstod efter denna manöver. Men nu är det dags att dra ut i det fina höstvädret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycks hamna på efterkälken. Jag har vissa problem med drivrutiner tror jag (bland annat bildskärmens upplösning) och tänkte att jag skulle fixa det med mitt favoritprogram Driver Detective. Men det hängde sig när jag skulle köra. Kanske datorn liksom jag var för trött igår kväll för ingen av applikationerna reagerade när jag klickade på dem. Mer kommer nog när jag läst, funderat och trixat lite. Det som jag älskar MEST just nu är skärmsläckarbilden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade inte Virtual PC på min bärbara, dit där jag drog ner previewn, utan installerade VirtualBox istället men har inte lyckats installera W8 virtuellt ännu. kanske det kommer.

PC World har en artikel om VB och Windows 8

http://www.pcworld.c...al_machine.html

Funkar alldeles utmärkt med min burk..... Intel I3 som CPU.

EDIT 64 bitars versionen, existerar inget annat för mig om jag inte tvingas till 32 bitar.

bRR8Kl.jpg

Testing !! (vårdar en alldeles bedrövlig förkylning idag... :wacko: )

Redigerad av plun
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade att installera W8 nu på morgonen i Virtual Box och det gick klockrent. Tog väl en halvtimme sammanlagt att installera både Virtual Box och W8.

Har ingen tidigare erfarenhet av Virtualiseringsprogram mer än något som jag inte fick igång alls. Följde inga instruktioner mer än det som dök upp på skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vissa problem med drivrutiner tror jag (bland annat bildskärmens upplösning).

Bildskärmens upplösning i VBox, kan fixas via kommandotolken.

Eftersom det inte går att installera gästtillägget i Windows 8, får man inte tillgång till alla upplösningar som skärmen normalt klarar av. Vill man då ha en annan upplösning på sin virtuella W8, än dom få som finns tillgängliga i GUI, kan man alltså starta kommandotolken, med VBox avstängd, och köra följande kommandon...

Rad 1

cd C:\Program Files\Oracle\VirtualBox

Rad 2

VBoxManage setextradata global GUI/MaxGuestResolution any

Rad 3

VBoxManage setextradata "Windows 8" "CustomVideoMode1" "1920x1080x32"

Windows 8 byts ut mot namnet man valt på den virtuella maskinen

1920x1080x32 byts ut mot den upplösning man önskar på den virtuella maskinen (x32 står för 32-bitars färgåtergivning)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bildskärmens upplösning i VBox, kan fixas via kommandotolken.

Eftersom det inte går att installera gästtillägget i Windows 8.

Jo man kan installera gästtilläget i kompatibiltetsläge (W7) däremot så stöds inte Vboxs grafikdrivare.

(256MB samt 3D ibockat)

Ska kolla lite....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bildskärmens upplösning i VBox, kan fixas via kommandotolken.

Verkar som ett bra tips. Nu var jag velig igen och tänkte mig inte för. Jag har alltså inte installerat W8 i VB var för otålig (har mycket lite tid att testa medan andra saker tränger på uppmärksamhet) och gjorde den första installationen på en äldre bärbara där jag hade tänkt mig en formatering av den gamla disken och nyinstallation av W8 men så tänkte inte W8. Min gamla testversion av WHS 2011 ligger kvar sida vid sida om W8. Nej, det är alltså på den bärbara utan VB som jag inte har skruvat till det hela ännu och hinner väl inte göra nåt innan måndagkvällen kan jag tänka. Det är synd om oss pensionärer som inte har så mycket tid till förfogande :)

En allmän reflektion så här långt är ju att INSTALLATIONEN går MYCKET snabbare än i tidigare windowsversioner, liksom UPPSTARTEN. Det är nog nåt som vi tidigare användare kan poängtera för dem som är tveksamma när betan och sedan den kommersiella versionen kommer ut. Ska bli intressant att se om Microsoft kan skruva till och upp det här ytterligare.

Redigerad av perbear
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det går inte... hela installationen rullas tillbaka just för att grafikdrivaren inte kan installeras.

Nope, drivaren installeras samt syns i Enhetshanteraren (men som felaktig då)

Man fixar kompatibilitetsläget då direkt i filen som man ser via utforskaren när man monterat gästtillägssfilen.

(sen vet jag inte var loggen läggs för att exakt se vad som händer, inga felmeddelanden iaf)

Kollar vidare !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, den lämnar kvar en del skräp när den rullar tillbaka, men det betyder inte att grejerna fungerar. Kolla gärna loggen, så ser du att du inte har fått någonting av det som gästtillägget normalt skall leverera. Ingen sömlöshet, ingen PnP... ingenting! Alltså fungerar inte gästtilläget i W8... även om installern går att starta i kompatibilitetsläge.

Jag ägnade faktiskt ett par timmar åt just detta, i går redan. ;)

install_ui.log

Output folder: C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions
Version: 4.1.2 (Rev 73507)
No previous version of Oracle VM VirtualBox Guest Additions detected.
Detected OS: Windows 7 (32-bit)
System Directory: C:\Windows\system32
Output folder: C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions
Extract: DIFxAPI.dll... 100%
Extract: VBoxDrvInst.exe... 100%
Extract: VBoxVideo.inf... 100%
Extract: VBoxVideo.cat... 100%
Extract: iexplore.ico... 100%
Output folder: C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions
Stopping VBoxService ...
Stopping VBoxService done.
Stopping VBoxTray ...
Stopping VBoxTray done.
Output folder: C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions
Extract: VBoxVideo.sys... 100%
Extract: VBoxDisp.dll... 100%
Extract: VBoxMouse.sys... 100%
Extract: VBoxMouse.inf... 100%
Extract: VBoxMouse.cat... 100%
Extract: VBoxGuest.sys... 100%
Extract: VBoxGuest.inf... 100%
Extract: VBoxGuest.cat... 100%
Extract: VBoxTray.exe... 100%
Extract: VBoxControl.exe... 100%
Extract: VBoxWHQLFake.exe... 100%
Output folder: C:\Windows\system32
Extract: VBoxService.exe... 100%
Create folder: C:\Users\eson\AppData\Local\Temp\VBoxGuestAdditions\VBoxOGL
Extract: C:\Windows\system32\VBoxOGLarrayspu.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxOGLcrutil.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxOGLerrorspu.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxOGLpackspu.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxOGLpassthroughspu.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxOGLfeedbackspu.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxOGL.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\drivers\VBoxSF.sys... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxMRXNP.dll... 100%
Extract: C:\Windows\system32\VBoxHook.dll... 100%
Installing drivers ...
Output folder: C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions
Installing guest driver ...
Installing driver ...
INF-File: C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxGuest.inf
(1) ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxGuest.inf' (Plug and Play).
(1) Looking for Model Section [VBoxGuest]...
(1) Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_CAFE&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxguest.inf_x86_6f70b5d0601b3da5\VBoxGuest.inf".
(1) ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) Installation was successful.
(0) Install completed
(1) RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
Driver was installed successfully!
Installing video driver ...
Installing driver ...
INF-File: C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxVideo.inf
(1) ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxVideo.inf' (Plug and Play).
(1) Looking for Model Section [Model]...
(1) Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_BEEF&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_x86_bbea1b32e451896b\VBoxVideo.inf".
(1) Will force install because driver is not better and force flag is set.
(1) ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(3) ERROR: 3758096941 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(3) ERROR: 3758096941 - Installation failed.
(3) ERROR: 3758096941 - PnP Install failed.
(1) Attempting to rollback ...
(0) Rollback completed
(1) Successfully removed '{7d2c708d-c202-40ab-b3e8-de21da1dc629}' from reference list of driver store entry 'C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_x86_bbea1b32e451896b\VBoxVideo.inf'
(1) Successfully deleted driver store entry 'C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_x86_bbea1b32e451896b\VBoxVideo.inf'.
(1) Successfully deleted properties for driver store entry 'C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_x86_bbea1b32e451896b\VBoxVideo.inf'.
(1) RETURN: DriverPackageInstallW  (0xE000022D)
ERROR (e000022d): Unknown error!
ERROR: Could not install files for Windows 2000 / XP / Vista! Installation aborted.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njau... vete tusan vad vi gör olika....

(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxGuest.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [VBoxGuest.NTamd64]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_CAFE&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxguest.inf_amd64_3e66baa9da848a1c\VBoxGuest.inf".
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxVideo.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [Model.NTamd64.6.0]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_BEEF&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_amd64_893261503fa5718a\VBoxVideo.inf".
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxGuest.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [VBoxGuest.NTamd64]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_CAFE&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxguest.inf_amd64_3e66baa9da848a1c\vboxguest.inf".
(1) 0 - Will force install because driver is not better and force flag is set.
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxVideo.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [Model.NTamd64.6.0]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_BEEF&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_amd64_893261503fa5718a\vboxvideo.inf".
(1) 0 - Will force install because driver is not better and force flag is set.
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxGuest.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [VBoxGuest.NTamd64]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_CAFE&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxguest.inf_amd64_c5309c31a57b6fba\VBoxGuest.inf".
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxVideo.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [Model.NTamd64.6.0]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_BEEF&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_amd64_8a45cab0198b311b\VBoxVideo.inf".
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxGuest.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [VBoxGuest.NTamd64]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_CAFE&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxguest.inf_amd64_c5309c31a57b6fba\vboxguest.inf".
(1) 0 - Will force install because driver is not better and force flag is set.
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxVideo.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [Model.NTamd64.6.0]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_BEEF&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_amd64_8a45cab0198b311b\vboxvideo.inf".
(1) 0 - Will force install because driver is not better and force flag is set.
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxGuest.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [VBoxGuest.NTamd64]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_CAFE&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxguest.inf_amd64_c5309c31a57b6fba\vboxguest.inf".
(1) 0 - Will force install because driver is not better and force flag is set.
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)
(1) 0 - ENTER:  DriverPackageInstallW
(1) 0 - Installing INF file 'C:\Program Files\Oracle\VirtualBox Guest Additions\VBoxVideo.inf' (Plug and Play).
(1) 0 - Looking for Model Section [Model.NTamd64.6.0]...
(1) 0 - Installing devices with Id "PCI\VEN_80EE&DEV_BEEF&SUBSYS_00000000&REV_00" using INF "C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\vboxvideo.inf_amd64_8a45cab0198b311b\vboxvideo.inf".
(1) 0 - Will force install because driver is not better and force flag is set.
(1) 0 - ENTER UpdateDriverForPlugAndPlayDevices...
(0) 0 - RETURN UpdateDriverForPlugAndPlayDevices.
(1) 0 - Installation was successful.
(0) 0 - Install completed
(1) 0 - RETURN: DriverPackageInstallW  (0x0)

Drivaren funkar hursomhelst inte.

Sen "Ribbon" i utforskaren...... vilka galenskaper... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njau... vete tusan vad vi gör olika....

Du har tagit bort uppgifter om OS, additions-version m.m. från din logg. Kan det kanske vara skillnad på x86 vs. x64 när det gäller möjligheten att installera gästtillägget?

Fungerar sömlöshet, musintegration, PnP och liknande hos dig?

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att jeflas med musarmen, har jag nu dragit ner och installerat även 64-bitarsversionen av W8, och ta mig tusan... installationen av gästtillägget fungerade till synes utan fel.

Jag kan dock efteråt konstatera att resultatet inte är ett dugg mer upplyftande än tidigare... de funktioner man förväntar sig av nämnda gästtillägg lyser fortfarande med sin frånvaro. Ingen sömlöshet, ingen musintegration, ingen PnP, kort sagt... samma "ingenting" som tidigare.

Jag tar min Mats ur skolan och betraktar de erlagda efterforskningstimmarna som lättjefullt förslösade och till ingen nytta! :D

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har tagit bort uppgifter om OS, additions-version m.m. från din logg. Kan det kanske vara skillnad på x86 vs. x64 när det gäller möjligheten att installera gästtillägget?

Fungerar sömlöshet, musintegration, PnP och liknande hos dig?

Nej jag har inte "tagit bort" någonting för så där blir det om man trycker in 64bitarsfilen direkt i kompatibilitetsläge... sen funkar inte heller det övriga....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan meddela att även "uninstall" måste köras i kompatibilitetsläge W7, om man vill bli av med den misslyckade gästtilläggsinstallationen i W8 x64. Sen får man köra en "unpin" på "appen" i petgränssnittet.

I W8 x86 hjälper ingenting. Där får man rensa manuellt om man vill bli av med skräpet efter gästtillägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat Windows Live Photo Gallery i Windows 8, där jag kopierade in ett klipp från Movie Maker, en film jag tagit på skarvar, det är bara en print från skärmen, men visar att det funkar. Jag drog filmen direkt från min fysiska dator till fönstret i VMware 8 och körde sedan filmen i Movie Maker. Det verkar som om forumet inte gillar min Windows 8, fast nu verkar det ha rättat till sig. post-2067-0-12376700-1316187742_thumb.jp

Redigerad av OlleBull
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tittat igenom en del videotester som diverse sajter har lagt ut. Är det bara en känsla man får att det mesta krutet i den här första versionen är lagt på det här nya "fingergränssnittet" för att visa "hur det är tänkt att det ska fungera" och att man sparar/inte har lagt till det som hör hemma i den mer "klassiska skrivbordsversionen" och som då lär dyka upp i de mer "normala" beta versionerna?

Lite av intrycket från de här konceptbilarna som biltillverkarna brukar visa upp. Vad som sedan kommer i produktion, brukar vara en något annorlunda variant.

Redigerad av Cynthia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar W8 och undrar? Måste man trycka Windows+i för att kunna stänga av, logga ut osv........ Finns inte på startknappen, om man inte vill ändra i regedit och köra 7:ans ikoner!!!! Bara en fundering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar W8 och undrar? Måste man trycka Windows+i för att kunna stänga av, logga ut osv........ Finns inte på startknappen, om man inte vill ändra i regedit och köra 7:ans ikoner!!!! Bara en fundering.

En ambitiös kille har haft vänligheten att besvara din fråga på ett mer detaljerat sätt än jag har ork till... ;)

http://www.askvg.com/how-to-log-off-restart-and-shut-down-windows-8-pc/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AskVG+%28AskVG%29

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testar W8 och undrar? Måste man trycka Windows+i för att kunna stänga av, logga ut osv........ Finns inte på startknappen, om man inte vill ändra i regedit och köra 7:ans ikoner!!!! Bara en fundering.

Logga ut och låsa din dator kan du göra på startpanelen genom att klicka på användaren i övre högra hörnet, men för att starta om behöver du göra det från menyn du når med Win+I.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... jag ritade som ni kan se, ett fint självporträtt i appen "paintplay", men blir inte klok på hur man sparar sina mästerverk i dylika appar. Någon som har kommit på trollformeln? :P

Kopian fick jag "dumpa" i värdoperativet.

post-1936-0-46324000-1316194240_thumb.pn

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...