ingensnamn Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Hej Kan man bli av med det verifieringsmeddelande som visas i högra hörnet i XP? Står något i stil med: Du har råkat ut för en olovlig kopia av windows..... Tack på förhand /r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Hej Kör du pirat eller en riktig licens. http://www.microsoft.com/resources/howtote...ws/default.mspx Om du har problem med verifieringen: http://www.microsoft.com/genuine/diag/ ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mankan Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Enklaste och bästa sättet är nog att köpa sig äkta Windows. Annars så kan man avinstallera Windows Genuine Advatage Validation Tool i Lägg till/ta bort program i Kontrollpanelen, se till att boka för "visa uppdateringar". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Eller så kan du juh ladda ner en GenuineAdvandtage.dll-fil från, you sad it, www.thepiratebay.org och sätta i din System32-mapp, starta om och.. ..Vallalaa.. Färdigt Eller fråga min kompis Google Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Eller så kan du juh ladda ner en GenuineAdvandtage.dll-fil från, you sad it, www.thepiratebay.org och sätta i din System32-mapp, starta om och....Vallalaa.. Färdigt Eller fråga min kompis Google Funkade inge bra, satte på mig "d--struten" också och klickade på reklamen dvs "Free Scan" .......... ;D Nog Ponten som planterat dit Errorsafe Nä köp licensen så slipper man strulet.......... ;D PS Nästan alla länkar på Pirate Bay leder till smörjan som invaderar en PC 8) DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Förlåt asså, ärligt trodde jag inte du skulle prova.. men.. för det första kör FF 1.5.0.1, fixa inställningarna, pluginen och sen ett najs tema.. here you go: Pirate Bay, Bläddra, Prog, Win, om du inte ser någonting med Win Advantage Check blalba på första sidan bläddra till nästa, såg faktist en idag som bara var på några Kb, hoppa över den och ta första nästa ca 2-400 Kb stora Dll-fil, du behöver bara bläddra några sidor max Om du letar efter en bra klien är BitComet Kung, ladda 0.62 från www.bitcomet.com Lycka till! MVH Oliver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Hej Oliver Bara retas med dig...........visst vet jag var de finns men eftersom nu MS byter ungefär 1gång/månad så är det ganska tröstlöst med den här "katt o råtta" leken. Plus alla som klickar på annat "skit" på Pirate Bay. Just de som behöver Windows Defender mest kan inte köra den pga sitt pirat XP samt en dålig crack......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 när man läsar detta inlägg så börjar man förstå varför folk vill ha pirat xp http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...pic,2474.0.html mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 när man läsar detta inlägg så börjar man förstå varför folk vill ha pirat xphttp://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...pic,2474.0.html mvh t Hej Jag funderar över hur man lyckas installera något 25 gånger på samma burk..... ??? Det finns extremgamers som vill tjäna millisekunder men annars måste det vara något annat ........ ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Okeii.. jag tycker det är roligt att retas med dei oxå Men iaff, vad tar det, 3-5 min i månaden att ladda ner, skriva över och starta om?? Och, jag skriver inte till dei Angående Sajtförbättringarna, ni borde lägga in en Pirattråd och en Anti-M$ Och, har faktist tillslut lyckat istallera IE 7 (Kör såklart FF 1.5.0.2 US) på mitt pirat-XP Pro-SP3 Ha de MVH Oliver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Hehe....... ;D Du Oliver, jag har faktiskt en "piratburk" där jag laborerar med ditt o datt inkl diverse test, en P800MHz som är nästan skrotfärdig. Hursomhelst är det ingen höjdare att patcha WGA för att sedan se att MS även lagt in koll i programmen som de gör numera ....... Så det här är en "ökenvandring"........ Sedan är det en annan femma att MS tar svinaktigt betalt och det måste lösas på nåt annat sätt än "pirateri". Dina behov av ett forum kommer nog "Stenis" att kommentera......... :-X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Oliver, du vet vad jag sagt piratsaker "Anti-MS"-forum vore ju aningen motsägande med tanke på sajtens inriktning. Däremot kan jag hålla med om att MS förtjänar kritik om prissättningar och mycket annat. Gillar inte deras inställning vad gäller vissa områden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Dåså?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriot_chrille Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Förlåt asså, ärligt trodde jag inte du skulle prova.. men.. för det första kör FF 1.5.0.1, fixa inställningarna, pluginen och sen ett najs tema.. here you go:Pirate Bay, Bläddra, Prog, Win, om du inte ser någonting med Win Advantage Check blalba på första sidan bläddra till nästa, såg faktist en idag som bara var på några Kb, hoppa över den och ta första nästa ca 2-400 Kb stora Dll-fil, du behöver bara bläddra några sidor max Om du letar efter en bra klien är BitComet Kung, ladda 0.62 från www.bitcomet.com Lycka till! MVH Oliver Jag har själv haft en Windows XP verison som var en äkta pirat version på engelska Winxp pro jag testade installerad sp1 och sp2 och det funkade utan några som helst problem det jag vill komma med det här är att har man nu en pirat version av winxp så ska man inte behöva ladda ner något extra Om du letar efter en bra klien är BitComet Kung, ladda 0.63 från www.bitcomet.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Tack för nyheten om BitKing Enligt mei, den enda Riktiga clienten, andra 1.0, 1.0.1.. BitComet började med 0.01 Jag har kört den sedan 0.56-tiden.. 8) Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Hmmmm....... Ni får nog ta ett snack med den här.............. http://channel9.msdn.com/Showpost.aspx?postid=163166 Klicka på download.......... Inte så tokigt det han säger egentligen vad man än tycker om MS ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts