Gå till innehåll

verifieringsmeddelande, ta bort?


ingensnamn

Recommended Posts

Enklaste och bästa sättet är nog att köpa sig äkta Windows.

Annars så kan man avinstallera Windows Genuine Advatage Validation Tool i Lägg till/ta bort program i Kontrollpanelen, se till att boka för "visa uppdateringar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så kan du juh ladda ner en GenuineAdvandtage.dll-fil från, you sad it, www.thepiratebay.org och sätta i din System32-mapp, starta om och..

..Vallalaa.. Färdigt :)

Eller fråga min kompis Google ;)

Funkade inge bra, satte på mig "d--struten" också och klickade på reklamen dvs "Free Scan"  .......... ;D

pb.JPG

Nog Ponten som planterat dit Errorsafe  ;) 

Nä köp licensen så slipper man strulet..........

;D

PS Nästan alla länkar på Pirate Bay leder till smörjan som invaderar en PC  8)  DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt asså, ärligt trodde jag inte du skulle prova.. men.. för det första kör FF 1.5.0.1, fixa inställningarna, pluginen och sen ett najs tema.. here you go:

Pirate Bay, Bläddra, Prog, Win, om du inte ser någonting med Win Advantage Check blalba på första sidan bläddra till nästa, såg faktist en idag som bara var på några Kb, hoppa över den och ta första nästa ca 2-400 Kb stora Dll-fil, du behöver bara bläddra några sidor max ;)

Om du letar efter en bra klien är BitComet Kung, ladda 0.62 från www.bitcomet.com ;)

Lycka till!

MVH Oliver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Oliver

Bara retas med dig...........visst vet jag var de finns men eftersom nu MS byter ungefär

1gång/månad så är det ganska tröstlöst med den här "katt o råtta" leken.

Plus alla som klickar på annat "skit" på Pirate Bay.

Just de som behöver Windows Defender mest kan inte köra den pga sitt pirat XP samt

en dålig crack.........

  :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när man läsar detta inlägg så börjar man förstå varför folk vill ha pirat xp

http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...pic,2474.0.html

mvh

t

Hej

Jag funderar över hur man lyckas installera något 25 gånger på samma burk..... ???

Det finns extremgamers som vill tjäna millisekunder men annars måste

det vara något annat ........

;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okeii.. jag tycker det är roligt att retas med dei oxå :)

Men iaff, vad tar det, 3-5 min i månaden att ladda ner, skriva över och starta om??

Och, jag skriver inte till dei :P

Angående Sajtförbättringarna, ni borde lägga in en Pirattråd och en Anti-M$ :)

Och, har faktist tillslut lyckat istallera IE 7 (Kör såklart FF 1.5.0.2 US) på mitt pirat-XP Pro-SP3 ;)

Ha de ;)

MVH Oliver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe....... ;D

Du Oliver, jag har faktiskt en "piratburk" där jag laborerar med ditt o datt

inkl diverse test, en P800MHz som är nästan skrotfärdig.

Hursomhelst är det ingen höjdare att patcha WGA för att sedan se att MS även lagt

in koll i programmen som de gör numera ....... ;)

Så det här är en "ökenvandring"........

Sedan är det en annan femma att MS tar svinaktigt betalt och det måste lösas på nåt

annat sätt än "pirateri".

Dina behov av ett forum kommer nog "Stenis" att kommentera......... :-X

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt asså, ärligt trodde jag inte du skulle prova.. men.. för det första kör FF 1.5.0.1, fixa inställningarna, pluginen och sen ett najs tema.. here you go:

Pirate Bay, Bläddra, Prog, Win, om du inte ser någonting med Win Advantage Check blalba på första sidan bläddra till nästa, såg faktist en idag som bara var på några Kb, hoppa över den och ta första nästa ca 2-400 Kb stora Dll-fil, du behöver bara bläddra några sidor max ;)

Om du letar efter en bra klien är BitComet Kung, ladda 0.62 från www.bitcomet.com ;)

Lycka till!

MVH Oliver

Jag har själv haft en Windows XP verison som var en äkta pirat version på engelska Winxp pro jag testade installerad sp1 och sp2 och det funkade utan några som helst problem

det jag vill komma med det här är att har man nu en pirat version av winxp så  ska man inte behöva ladda ner något extra :P

Om du letar efter en bra klien är BitComet Kung, ladda 0.63 från www.bitcomet.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...