nillan Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 (edited) Fick upp en varning om virus av antivirus prog. När jag klickade på rensa så försvann Chrome från skärmen. Nu får jag upp att det inte går. se bild. Vad gör jag nu? Edited September 30, 2011 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Det är security essentials som fått för sig att Chrome innehåller ett virus, om du uppdaterar signaturerna i security essentials till 1.113.672.0 eller högre så är problemet åtgärdat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Jag tror Cecilia är mest lämpad att hjälpa dig, men jag kan inte låta bli att undra... vad är det för sajter du surfar på? Själv är jag rätt gammal i gemet och besöker emellanåt sajter som skulle göra mina (vuxna) barn mörkrädda, men jag är aldrig ens i närheten av dina (och många andras) problem med virusvarningar och malware. Missförstå mig rätt nu... jag vill verkligen inte dissa någon. Jag är bara så otroligt och uppriktigt nyfiken och fascinerad, över vad ni lyckas åstadkomma med era datorer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted September 30, 2011 Author Share Posted September 30, 2011 Tack, tack för hjälpen, nu har jag uppdaterat och det gick bra att installera Chhrome. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Faulty Microsoft AV update nukes Chrome browser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Google: Problems with Microsoft Security Essentials Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts