Gå till innehåll

Recommended Posts

Gomorron !!

Vad händer med dokumenten i datorn om jag avinstallerar Word och ominstallerar ??

Kan det över huvudtaget hjälpa ??- eftersom jag OFTA får upp rutan med att Word tyvärr avlutas... Blä...

som om inte det räckte så låses hela datorn- går till ex. inte att klicka på avbryt....bara en gråvit skärm...

Kan man få gratis uppdateringar på officepaketet ??

Sservicepack och vad det heter ?? NOVIS... är ju vad man får anses vara :-)

Vart går man då ?? länk ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

n

Kan man få gratis uppdateringar på officepaketet ??

Sservicepack och vad det heter ?? NOVIS... är ju vad man får anses vara :-)

Vart går man då ?? länk ??

Påverkas filerna när du avinstallerar Word:

Svar nej, det är ju bara programmet du avinstallerar och inte filerna som du arbetar med i programmet. Under förutsättning att du bara installerar om programmet och inte allt på datorn(operativsystemet).

Office update med service-packar till office-paketet:

http://office.micros...v-se/downloads/

Windows update, (uppdatering av operativsystemet):

http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/vistadefault.aspx?ln=sv

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, tyvärr, däremot så har jag väl gjort bort mej rejält nu när jag avinstallerat eländet ??

Vet inte hur jag får in min produktnyckel- kanske inte fungerar trots att det är samma dator ??

Har kollat nätet, men inte hittat nån bra sida att installera och uppge nyckel på .

Visst måste man väl kunna ominstallera på samma dator med samma produktnyckel ??

Annars står jag mej slätt... VAD göra DÅ ??? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min uppfattning om Office 2010 är att det är en av de mer instabila utgåvorna av Office-paketet. Den fungerade väldigt dåligt t.ex på den datorn jag sitter vid nu. Vet ej om detta gäller fortfarande efter servicepack och diverse andra uppdateringar. Excel 2010 frös väldigt ofta och då gick jag tillbaka till 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min uppfattning om Office 2010 är att det är en av de mer instabila utgåvorna av Office-paketet. Den fungerade väldigt dåligt t.ex på den datorn jag sitter vid nu. Vet ej om detta gäller fortfarande efter servicepack och diverse andra uppdateringar. Excel 2010 frös väldigt ofta och då gick jag tillbaka till 2007.

Beg to differ.

Tycker O2010 funkar klockrent! Mycket bättre än O2003. O2007 var ju bara ett mellanspel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...