Gå till innehåll

Dator fryser, felmeddelanden mm


statemachine

Recommended Posts

Hej igen!

Tänkte damma av min förra tråd men bestämde mig för att göra en ny istället med nya uppgifter.

http://www.alltomwindows.se/forum/topic/22923-w7-fryser-vid-uppstart/page__p__173054__hl__+datorn%20+fryser__fromsearch__1#entry173054 (gamla tråden)

Har haft fortsatt problem med att burken fryser, så jag bestämde mig för en tid sedan att formatera om burken för att förhoppningsvis bli kvitt problemen,

För varje uppdatering som kommer med windowsupdate har datorn blivit sämre med allt fler problem.

För ett par dagar sedan installerades SP1 och efter det har jag bla fått DNS Client fel, SSDP Discovery fel, minnes fel och alldeles för många andra fel.

När jag surfar via Chrome så kommer det upp "väntar på cacheminnet" när burken fryser.

Ofta när datorn fryser har jag sett i loggboken att det varit Kernel Power fel, har även varit andra Kernel fel.

Kan det vara så enkelt att någon fysisk del är på väg att bli kaputt, att någon/några delar inte är kompatibla?!

Tacksam för all hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...