Sukido Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Kanske en dum fråga, men frågar man inte får man inte veta något. På många hemsidor finns små animationer. Kan någon förklara vad de kallas (GIF,Flash?) och hur jag kan spara ner en sådan till min dator. Högerklickar jag och sparar blir det bara en stillbild. Jag vill ha hela animationen. Hur gör jag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 (edited) Detta är t.ex en animerad .gif. Om du sparar den och öppnar den i internet explorer så visst är den aninmerad? Öppnar du den dock i Windows Fotovisningsprogram så stödjs inte animeringar i detta och bilden upplevs som statisk.. Vidare information: http://www.alltomwindows.se/forum/topic/23402-bildvisning/ Edited October 9, 2011 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Tråden flyttad till lämpligare forumkategori... //Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts