Gå till innehåll

Schema/kalenderprogram [LÖST]


daniel-andersson

Recommended Posts

Söker ett schema/kalenderprogram som ligger i tray och kan påminna utan att man behöver ha programet i gång etc.

Har provat Outlook, Thunderbird, Essential PIM free men inget av dem lägger sig i tray och arbetar i bakgrunden.

Eller är det någon inställning jag missat?

Helst vill jag använda mig av PIM, ( http://www.essential...com/?r=download ) men finns något annat liknande

så är det tipset mycket välkommet. Jag har sökt och sökt men orkar inte mer just nu, jag ger upp för tillfället.

Söker ett schema/kalenderprogram som ligger i tray och kan påminna utan att man behöver ha programet i gång etc.

Har provat Outlook, Thunderbird, Essential PIM free men inget av dem lägger sig i tray och arbetar i bakgrunden.

Eller är det någon inställning jag missat?

Helst vill jag använda mig av PIM, ( http://www.essential...com/?r=download ) men finns något annat liknande

så är det tipset mycket välkommet. Jag har sökt och sökt men orkar inte mer just nu, jag ger upp för tillfället.

Redigerad av daniel-andersson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Min Outlook gör det du efterfrågar. Svårt och säga vad som är fel i dina inställningar.

Jag startar outlook och kör den i minimerat läge (se bif bild). Annars synka kalendern till mobilen så har du kalendern med alltid.

post-1361-0-56527300-1319215316.jpg

Redigerad av fredde
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min Outlook gör det du efterfrågar. Svårt och säga vad som är fel i dina inställningar.

Jag startar outlook och kör den i minimerat läge (se bif bild). Annars synka kalendern till mobilen så har du kalendern med alltid.

post-1361-0-56527300-1319215316.jpg

Alltså jag söker något som lägger sig i bakgrunden som man kommer åt via tray.

Jag vill inte ha något som jag måste starta först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...