Nilsson Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 hejsan, någon som vet hur man kan stoppa att få mail ? då menar jag stoppa all inkomande e-mail ? tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Ska du göra detta tillfälligt? Om inte är det lättaste att säga upp kontot... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Kan man säga upp Hotmail??? Har för mig att det inte funkar.. men om du låter bli kontot 3 -6 månader så försvinner det för det har ett av mina konton gjort (ett av mina första mailkonto) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Jag har faktiskt gjort det. Jag fick ett mail med en himla massa frågor (via en länk) som jag skulle svara på för att bekräfta identiteten. Nu var detta dels några år sedan, min, då, minderåriga dotters konto samt det var under extrema omständigheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCfreak Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 man kan inaktivera kontot och efter 90 dagar tas det bort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 jag vill behålla kvar min Hotmail/msn men jag vill inte få mail bara , går det på något sätt ? tackar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts