Sunshine Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Tog jag denna bild på månen, i 96 X zoom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 coolt, har du en stjärnkikare också? Jag har en som bara står och samlar damm, än så länge... måste skaffa lite mer okular och diverse filter innan det funkar.. tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 Tog jag denna bild på månen, i 96 X zoom! Hej! Ingen stjärnkikare. Panasonic Lumix FZ 100 kamera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Vart är "gubben" i eller på månen rättare sagt! Fina bilder från dig som vanligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Hej! Ingen stjärnkikare. Panasonic Lumix FZ 100 kamera. Tjusigt, vilken glugg använder du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts