Dator&Dator Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Hej alla jag skulle vilja veta hur man ändrar i routerns brandvägg för att jag har litet problem med ett spel som kan nog bara löst om man ändrar i routerns brandvägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Man skriver man in routerns IP-adress i webbläsarens adressfält för att komma till routerns inställningssidor. Det bör stå en del i routerns manual som du normalt kan ladda ner från tillverkarens webbplats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCfreak Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 ip brukar vara: 192.168.0.1, testa att skriva det i webbläraren.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dator&Dator Posted October 15, 2011 Author Share Posted October 15, 2011 Tack så mycket för dom svaren jag ska prova att skriva i routerns IP-adress och se om jag kommer till routerns inställningar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts