Gå till innehåll

Facebook [ LÖST ]


Lasse B

Recommended Posts

Fråga från en novis när det gäller Facebook.

Funderar på att gå med, är det något speciellt program man laddar ner ??

Det stod något om en ny uppdatering av senaste Face Book, var hittar man en länk till den senaste i så fall ??.

Mvh

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sista fråga bara.

Man skall ju bla logga in med sin mailadress, är den synlig för alla på Facebook, eller blir den bara synlig för dom som dpå blir mina vänner ??

Sugen på att gå med.

Ha en bra kväll.

Mvh

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

nej den syns inte, ditt "alias" eller namn, som du själv kan välja vad du önskar, är det som är synligt.

Det finns "inställningar för ditt konto dessutom, där du väljer "säkerhetsnivåer" ( :D ), lite ironi!

Är ej på FB!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte med säkerhet säga att det skulle funka, eftersom emailadressen som du använder vid registreringen är "nyckeln" till ditt FB konto. Har för mig att när du reggat ditt konto så sänds en verifieringslänk till den emailadress du valt, och detta förhållande är unikt.

Men kan inte säga detta med 100%ig säkerhet!

Du får kolla!

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista frågan, sen skall jag logga in mig, om man har lagt in en mailadress och sedan vill byta mailadressen går det bra också.

Jag har utan problem bytt några gånger.

Du gör det genom att klicka på pil ner till höger om Startsida (långt upp till höger) och sedan välja Kontoinställningar. Lägg först till den mailadress du vill byta till och sätt den till Primär e-postadress. Sedan väljer du att ta bort din gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag tidigare skickat ett inlägg, kuinde jag se det på min sida, men har dolt det på något sätt, hur vet jag inte ??

Hur får man tillbaka det, så att man kan se inlägget man skickat till en person från min sida ??

Tacksam för hjälp.

Mvh

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det blev ett missförstånd, facebook är fantastiskt, men för mig var det lite bökigt med mera.

Jag menade nu inte att det var Sk.....t, snarare tvärtom, men det var mig det handlade om.

Hoppas ingen togg illa opp.

Mvh

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...