Lasse B Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 (edited) Fråga. Fick i kväll 2011-10-25 en uppdatering för Office 2007, Service Pack 3. Vist är det så, att om jag instalerar om Office Hem & Student 2007 + Outlook 2007, gör man inte följande sätt då, se nedan. Först lägger in Office Sedan lägger jag in Servicepack 3 Och sist hämtar jag hem alla uppdateringar. Tidigare Service pack 2 för office, den kan man välan skippa då, och bara lägga in servicepack 3 ?? Hittar jag Office Servpack 3 på Microsift hemsida, kan vara bra att ha, om det bli aktuellt. Kollade på deras hemsida men kunde inte finna den nu. Mvh Lasse B Edited October 25, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Du gör helt rätt! Efter SP3 lär det inte finnas så många uppdateringar... tror jag Hittar inte heller SP3 för Office 2007, så får du den via WU så är det nog bara där just nu. Edit... fick den själv nyss, via WU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 (edited) Så sammanfattningsvis, jag skall inte lägga in Office servicepack 2 innanOffice Servicepack 3 så 2 an kan man skippa helt. Stämmer det, är lite virrig just nu. Lasse B Edited December 30, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Här är den officiella länken till fristående Sevicepack 3 för Office 2007 http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=27838 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted October 26, 2011 Author Share Posted October 26, 2011 Det stämde välan att man inte vid ominstalation av office först måste lägga in servpack 2, och sedan 3, det räcker välan att direkt lägga in 3 an. Mvh Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts