PCGuiden Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Finns det någon app för iphone där man kan se vart närmaste mast för mobilt internet finns. Vet att det fanns en för android app som klarade av att söka närmaste och starkaste masten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 OT!! Kul sida du har, roligt att läsa, för man känner igen sig även om jag inte är från värmland... Jag har åkt 20 mil för en fest... eller för att dottern skulle festa.. jag körde ju bil ...Är inte alla män i rosa gay?? Närmast värmland är släkt i Mellerud samt Karlstad... Hursomhelst är det kul att läsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Fattar inte detta med rosa och män? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 OT!! Kul sida du har, roligt att läsa, för man känner igen sig även om jag inte är från värmland... Jag har åkt 20 mil för en fest... eller för att dottern skulle festa.. jag körde ju bil ...Är inte alla män i rosa gay?? Närmast värmland är släkt i Mellerud samt Karlstad... Hursomhelst är det kul att läsa. :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts