Gå till innehåll

min drivrutin skiva har slutat fungera


Tiffany

Recommended Posts

jag har nyligen gjort en ominstallation på min laptop (Acer Aspire 3000) & upptäckte att min drivrutin skiva ej fungerade längre pga av en del repor.

Så hur ska man kunna få ljudenheten,(har ej något ljud alls nu utan denna drivrutin installation) ,nätverksenheten & videoenheten inställda utan denna skiva?

Nån som vet hur man kan få dom installerade ändå utan skivan`?

jag har windows xp home edition

Redigerad av Tiffany
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gick in på acers sida men där funkade det inte alls att ladda ner något

Varför gick du in där? Jag skrev ju att du skulle klicka på första bokstaven i länkarna jag lagt upp (ljudenhet, nätverksenhet och videoenhet). Då får du upp filen du skall ladda hem. Gör som jag skriver annars är det ju omöjligt att hjälpa dig. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nyligen gjort en ominstallation på min laptop (Acer Aspire 3000) & upptäckte att min drivrutin skiva ej fungerade längre pga av en del repor.

Så hur ska man kunna få ljudenheten,(har ej något ljud alls nu utan denna drivrutin installation) ,nätverksenheten & videoenheten inställda utan denna skiva?

Nån som vet hur man kan få dom installerade ändå utan skivan`?

jag har windows xp home edition

Det är bättre att ha som vana att alltid installera drivrutiner direkt från nätet. De filer som följer med på CD-skivan när man köper prylar är antingen gamla(finns nyare variant på nätet) eller fungerar dåligt eller inte alls. Min uppfattning är att varannan pryl man köper så fungerar de inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bättre att ha som vana att alltid installera drivrutiner direkt från nätet. De filer som följer med på CD-skivan när man köper prylar är antingen gamla(finns nyare variant på nätet) eller fungerar dåligt eller inte alls. Min uppfattning är att varannan pryl man köper så fungerar de inte alls.

jag måste fråga dig var man hittar dessa nerladdningar ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...