DAson Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 (edited) Är det någon som vet vad Layar är för program den finns i min mobil har aldrig använt det eller tänker inte göra det heller. Fyller den nån funktion till något men vad! //DAson Edited October 31, 2011 by DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Edit: en app liknade Google Goggles... se de förnämliga länkarna nedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 https://market.android.com/details?id=com.layar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 Programmet var förinstallerat när jag hade köpte mobilen, den Appen använder jag inte ska jag låta den va kvar. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 KAN du ta bort den så gör det... mycket av den sk bloatware som finns på telefoner idag går inte att avisntallera utan att telefonen är rootad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Är det någon som vet vad Layar är för program den finns i min mobil har aldrig använt det eller tänker inte göra det heller. Fyller den nån funktion till något men vad! Intressant inställning. Vilken tur för dig att det inte var ett program som satte in 10000 på ditt bankkonto varje gång man klickade på det. Det hade ju varit lagom snopet eller hur. Jag gillar inte just Layar men tror att augmented reality kommer att bli stort i framtiden. Se bara på den konceptfilm som postades här i forumet för någon dag sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 Layar går inte att ta bort Avinstallation är skuggad så den får väl vara kvar, men behöver som sagt inte använda det! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts