MrBigSpender Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Hej, Jag har köpt en ny router som klarar av 802.11n standarden. Vill gärna använda n standarden på alla enheter jag har i huset. Min skrivare dock som är av märket Canon Pixma MP560 klarar enbart b/g standarden. Nu till min fråga: Kan man köpa ett USB modem med n standarden och sätta in i en sådan skrivare och konfigurera den så att den användare n standarden. Vill enbart köra n standard på routern Mr Big Spender Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 (edited) nej. Men om man googlar på skrivaren står det på flera ställen att den även skall vara kompatibel med 802.11n Edited November 2, 2011 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBigSpender Posted November 4, 2011 Author Share Posted November 4, 2011 Får väl testa att ställa in routern så att den enbart kör 802.11n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts