haaake Postad November 3, 2011 Dela Postad November 3, 2011 Jag har installerat senaste verisonen av Norton 360 på min dator o detta har fungerat bra tills nu, eller jag tror att det fortfarande funkar som det ska. Men åtgärdscenter hävdar att Norton är inaktiverat, men går jag in på Norton själv så står det att allting är skyddat, aktiverat och skall fungera som vanligt. Jag är inte så datorkunnig och uppskattar hjälp med detta förhoppningsvis lättlösta problem. Mvh Håkan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
si3rra Postad November 3, 2011 Dela Postad November 3, 2011 Mera exakt vilken version av Norton har du installerat och på Vilken Windowsversion? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
haaake Postad November 3, 2011 Författare Dela Postad November 3, 2011 Jag har Windows Home Premium 7 och Norton 360 version 5.0 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
si3rra Postad November 3, 2011 Dela Postad November 3, 2011 Testa detta: http://community.norton.com/t5/Norton-360/Windows-7-Action-Center/m-p/174416#M23400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.