haaake Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Jag har installerat senaste verisonen av Norton 360 på min dator o detta har fungerat bra tills nu, eller jag tror att det fortfarande funkar som det ska. Men åtgärdscenter hävdar att Norton är inaktiverat, men går jag in på Norton själv så står det att allting är skyddat, aktiverat och skall fungera som vanligt. Jag är inte så datorkunnig och uppskattar hjälp med detta förhoppningsvis lättlösta problem. Mvh Håkan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Mera exakt vilken version av Norton har du installerat och på Vilken Windowsversion? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haaake Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 Jag har Windows Home Premium 7 och Norton 360 version 5.0 tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Testa detta: http://community.norton.com/t5/Norton-360/Windows-7-Action-Center/m-p/174416#M23400 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts