Skull Kid Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Kan någon förklara för mig hur man åtgärdar detta? Det kommer upp när jag väljer att redigera informationen från ett album i Windows Media Player... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skull Kid Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 (edited) Förlåt mig... skulle ha tänkt på innan att det faktiskt finns något som heter Bing... sökte och hittade ett bra svar på mitt problem... 1. Stäng Windows Media Player 2. Töm "Temporary Internet Files" 3. Starta Windows Media Player igen Klart! EDIT: Om ovan inte hjälpte, så kan detta hjälpa: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itpromedia/thread/db783c84-0e5c-4f4c-b5c9-e09086754bd0 Edited November 3, 2011 by Skull Kid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Ccleaner eller Click & Clean rekommenderas för mer djupgående städning för den som har behov till extra felsökning. Kan hjälpa också om man går till Internetalternativ och inaktiverar Felsökning av skript Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts