rainerg Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Jag kör xp och ie8 samn norton 2012 Tidigar fungerda sj biljettbeställning men nu får jag inte upp tider och priser. Bar bakgrunden. Vet ej vad som hänt med det är någon uppdatering som gått snet Rainer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Prova först med att tömma cachen i ie8, du behöver kanske även köra en gång med Ccleaner för att rensa ut gamla filer från datorn. Om det fortfarande inte skulle fungera, kontrollera att du tillåter SJ i Norton..tillåt all trafik för sj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainerg Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Har tömt cachen och kört cc Men det kvarstår att inga tider och priser visa Hur man kolla i norton att sj all trafik kan jag inte kör norton 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Absolut enklast så installera du Firefox och provar sedan SJ igen, förhoppningsvist så funkar det så att du kan boka dina biljetter. http://www.mozilla.org/sv-SE/firefox/fx/ Sen kan man efter det lägga ner tid på att reda ut IE och Nortons bryderier..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Hade liknande problem för några månader sedan, i flera olika webbläsare. verkade tillslut som det var fel hos SJ då fler datorer hade samma problem vid samma tidpunkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainerg Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Det roliga är att jag kör sj på en äldre maskin i smma nätverk och där fungerar det Jag kan ju beställa där men mun nyfikenhet frågar varför går det inte på denna maskin med samma os Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 (edited) Du kan prova att avaktivera alla tillägg i Ie8, stäng ie och prova igen. Om man ska fundera på varför det inte går på denna maskinen när det fungerar på de andra... Är alla maskiner exakt lika? Har alla ie8 och norton? Är det samma operativsystem på alla? Jag tror att det är en inställning eller ett tillägg som spökar, det gäller bara att hitta den. Edited November 8, 2011 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts