Gå till innehåll

Fredagen den 11-11-11, kl. 11.11


Sunshine

Recommended Posts

Hej alla fotoglada!

På fredag är det ju den11-11-11 och klockan 11.11 så är det ju bara ettor. Fram med kameran och ta Din bästa bild då! Jag skall försöka att komma ihåg denna tid. Sedan kan Vi väl göra en sida och visa våra alster här, Sverige Runt, kan man väl kalla det? Förslag bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla fotoglada!

På fredag är det ju den11-11-11 och klockan 11.11 så är det ju bara ettor. Fram med kameran och ta Din bästa bild då! Jag skall försöka att komma ihåg denna tid. Sedan kan Vi väl göra en sida och visa våra alster här, Sverige Runt, kan man väl kalla det? Förslag bara!

Läskigt !!!

dat: 11-11-11 , kl 11:11

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I ÅR SKA VI UPPLEVA FYRA OVANLIGA DATUM: 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11, 11/11/11 och det är inte allt...

Ta de två sista siffrorna i det årtal du föddes, lägg till den ålder du kommer att bli i år, och resultatet kommer att bli 111 för alla!

Detta är året för pengar! Oktober i år kommer att ha 5 söndagar, 5 måndagar och 5 lördagar. Detta händer bara vart 823:e år.

Ännu läskigare !

essin

Redigerad av essin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16? Skulle inte bilden tas kl. 11:11:11? D.v.s. den togs 5 sekunder för sent, som e-son skrev? ;)

:) Ok! Nu hänger jag med ja.... Alla tidningar skrev ju 11.11., så jag var inriktad på det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...