Lasse B Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 (edited) Hej. Vad kan det bero på ?? Plötsligt har outlook 2007, blivit så segt när jag skickar iväg ett mail. Tidigare gick det blixtsnabbt, men nu tar det en kort liten stund innan det går iväg. Har kört office diagnostik, men inget fel enligt det. Kan det vara hos bredbandsbolaget det ligger ( Servrarna ) ?? Har inte en massa sparade mail med mera i outlook. I övrigt funkar datorn bra, snabb med mera. Mvh Lasse B Edited November 13, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Japp, det är antagligen som du säger BBB som har driftsproblem. Jag har precis samma fenomen på min BBB uppkoppling med mejl. Så det ordnar sig nog tills i morgon!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Eftersom jag använder mitt Outlook 2007 hemma utan exchange etc så har jag avaktiverat alla tillägg utom "Windows search email..." Gå till Verktyg -> Säkerhetscenter -> Tillägg, sedan i botten.. com-tillägg tryck OK. Nu öppnas en ruta där du kan avmarkera de tillägg du inte vill ha kvar, spara. starta om Outlook och kolla om det blivit bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts