p079mbw Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 (edited) Jag använder Firefox 8.0 och den fungerar utmärkt. Jag har också ett hotmailkonto. När jag vill skicka ett mail när jag är inne i FF så vill mailet inte gå iväg. I stället får jag växla till mitt hotmailkonto där det fungerar utan problem. Har jag missat någonting i inställningarna hos FF? Edited November 15, 2011 by Manneman Rubrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Varför det inte går...Det kan jag tyvär inte svara på. Men vi kan ju alltid göra ett försök Hur loggar du in till mejlkontot i FF och vilken sort av mejl använder FF där, Hotmeil där också? Är det ett plugin i FF som inte fungerar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p079mbw Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 FF använder IMAP och Hotmail använder POP3. Mina plugins i FF är disabled. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Vad har webbläsaren med att skicka mail att göra???? Du pratar möjligen inte om en mailklient vin namn thunderbird du inte får att fungera ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Se på väderkvarnar, de handlar om IMAP Tycker också den låter som ett e-post program... Det har med andra ord Slutat blåsa? Någon mer som vet hur vi ska få igång den igen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Det kanske är så att det inte går att skicka mail från webbtjänsten på mail.live.com? Prova att återställa inställningarna för IE... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts