Gå till innehåll

[Löst]Windows Live Mail


JimmyJazz

Recommended Posts

Hejsan, jag behöver lite hjälp, när jag öppnar WLM så kommer det upp en ruta, WLM har slutat att fungera, trycker på felsök och möts av att ingen JIT felsökare är installerad. Jag har kört en sfc scannow och vissa filer kan inte repareras, bifogar sfc loggen. Jag kan inte svara eller skicka mail heller. All hjälp uppskattas.

mvh Tony

sfcdetails.txt

Redigerad av JimmyJazz
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att filer inte kan repareras kan bero på att hårddisken håller på och går sönder. Se till att ha säkerhetskopior på alla viktiga filer först och främst eftersom det finns en risk för att hårddisken blir allt sämre och därmed att Windows slutar att fungera ändå mer.

Därefter kan du testa hårddisken med det testprogram som tillverkaren av den har på sin webbplats. Om du inte vet vilken tillverkare det är av hårddisken så kan man ofta få fram det genom att titta i Enhetshanteraren (högerklick på Den här datorn - Hantera), där brukar det stå åtminstone ett artikelnummer för hårddisken som man kan googla på för att få fram tillverkaren.

Det är oftare lättare att gå via sidan http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287 för att hitta testprogrammet än att leta på tillverkarens webbplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...