nillan Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Jag har nu en ny dator Win7 och har fått Bing som startsida. Jag har laddat ner IE men får inte upp den. Vad gör jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Är det inte så att du har fått Bing som startsida i IE? Och du vill ha en annan startsida? - Sutfa till den sida du vill ha som start - Verktyg/Internet-alternativ/Allmänt - Klicka på knappen "Använd befintlig" (Jag har översatt från min engelska version) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Då får jag MSN. Vill ha den som i min Vista dator med Favoriter och Google, Kan man få det i Win 7 64 bit ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Får du inte Google som startsida om du först surfar till Google och sedan gör som odenxt skriver? Hur IE fungerar beror inte i någon större utsträckning på vilket Windows man har, men kan variera en del beroende på vilken version av IE man har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Jag får Google som startsida men jag vet inte vad IE9 har för adress men har installerat den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Menar du Sökleverantör? Klicka på förstoringsglaset och välj "lägg till" nederst i dropplisten. Leta upp Google Sverige, klicka på "Lägg till i Internet Explorer" Bocka i "Använd denna sökleverantör som standard" och klicka "Lägg till" Nu är Google din standardsökmotor vid sökningar i adressfältet // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Nu fick jag upp en förfrågan om jag ville ha IE som standard, (bra början) Jag har inget förstoringsglas, bara stjärna och verktyg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Klicka på länken så kommer du rätt: http://www.iegallery.com/se/addons/?feature=searchproviders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Det gick inte stod det när jag klickade på den (IE8 och IE9) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Kan någon säga vart jag hittar Googles sida för nedladdning så jag kan få deras menyrad på IE sidan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Menar du att du vill installera Googles verktygslist (toolbar)? http://www.google.com/intl/sv/toolbar/ie/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 Hjärtligt tack för all hjälp, nu har jag både Googles sök, verktygsfält på IE. Nu måste jag lära mig denna Win7, det blir mycket läsa här nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts