nillan Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 (edited) se bild. Klickar jag på programmet så är sidan blank. Vad gör jag? Edited November 27, 2011 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Kan du starta McAfee på något annat sätt? Vanligtvis så har ju antivirusprogram en ikon (i fältet med klockan i nedre högra hörnet) som man kan högerklicka på för att få upp programmets fönster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 (edited) jag har högerklickat på ikonen men det händer inget och går jag in under program och klickar på den och sedan höger klickar och markerar öppna så är bilden som kommer upp tom. Edited November 26, 2011 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Är McAfee något som kom med datorn? Vill du behålla programmet när tiden för att prova på programmet tar slut? Du kan pröva med att dubbelklicka på ikonen i stället för att högerklicka också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Den var med datorn, har aldrig haft den förut, tänkte testa ett tag men den fungerade 1 dag (ny dator sedan igår). Det hjälper inte att dubbelklicka. Får ta och skriva till dom på måndag. Skriver här sedan hur det gick. Tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 McAfee har inte fått jättebra resultat i de ordentliga tester jag har sett senaste året så det kan ju vara bättre att du installerar något annat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 (edited) avast, i gratisversion förslagsvis. Vill du betala, är NOD32 ett bra alternativ, till dom stora jättarna. Se detta endast som en rekommendation, ifall du inte får fart på ditt McAfee. http://avast.se/laddaner.htm http://www.eset.se/p...od32-antivirus/ NOD32 Antivirus, har jag själv använt sedan 2001. Edited November 26, 2011 by OlleBull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Jag har köpt en Dell dator (igen) och det ingick i priset i 15 månader. Har bara haft F Secures och Windows virusprogram tidigare. Får nu se vad detta program står för. Annars tar jag Windows igen för jag har den på min Vista dator. Återkommer när de har svarat mig.om felet jag har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Valde du i installationen att inte aktivera McAfee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 Den var aktiverad och idag när jag startade datorn så fungerade den och körde en fullständig genomsökning och allt gick bra. Får hoppas detta var en engångsföreteelse. Tack, tack för all hjälp. Nilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts