nillan Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 (edited) Jag kopierade mina bilder i Vista till en DVD skiva och skulle nu vilja överföra det till min Windows 7 Bilder. Hur gör jag? Edited November 26, 2011 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 1. Stoppa in dvd-skivan i den nya datorn 2. Starta utforskaren (windowsknappen + E) 3. Gå till bildmappen om sådan finnes eller så trycker du Ctrl+A (markera alla) och sedan Ctrl+C (kopiera) 4. Gå till bildmappen på din dator och där högerklickar du med musen och väljer Klistra in. (eller trycker Ctrl+V (klistra in)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts