candela Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 (edited) Hallå alla vänner i forumet. Plötsligt så kan jag inte bara klicka på en bifogad länk i ett mail för att komma till webben. Får felmeddelande. Se bif ex. Någon som vet hur jag skall återfå tidigare funktion? Gjorde en systemåterställning och felmeddelandet försvann. Frågan är vad förorsakade detta felmeddelande? Någon som vet? Mvh candela Edited November 27, 2011 by candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Ofta kan det vara en registerändring som skett av ett annat program som lett till ovanstående fel. Minns att jag drabbades av detta joxx som gjorde att jag installerade om officepaketet då för att lösa problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted November 28, 2011 Author Share Posted November 28, 2011 Misstänker att i mitt fall var det avinstallation av FF ver 9 som var upphovet. Efter systemåterställning verkade allt frid och fröjd men då jag åter gjorde avinstallation av FF återkom felet. Har därför återinstallerat FF ver 8. Så nu funkar Outlook som det skall. Var faktiskt ett tag inne på att ominstallera Office, men nu ordnade det sig på med återinstallation av FF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Prova med att avinstallera FF och sedan göra en reparation av Office Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted November 28, 2011 Author Share Posted November 28, 2011 Prova med att avinstallera FF och sedan göra en reparation av Office odenxt Redan åtgärdat. Se mitt förra inlägg. Mvh candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts