Lucas Ö Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Hej, jag har försökt att stänga av förstoringsglasset i mn dator men den dyker ändå upp. Jag har tagit bort den från startup samt stängd av den i Hjälpmedel. Men varje gång när jag trycker "windows knappen/cmd" sedan "+" så aktiveras den igen. Jag har samma problem både på min mac dator och min vanliga PC. Jag vill kunna stänga av denna funktion permanent, råkar alltid komma åt denna tangentbords kombination då tangent bordet är lite..... Uppskattar om någon har en lösning/Lucas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 En "workaround" kan jag prestera. Gå till "C:\Windows\System32" och ta över ägarskapet på Magnify.exe, samt tilldela full behörighet. Sen kan du döpa om filen till t.ex Disabled_Magnify.exe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas Ö Posted December 2, 2011 Author Share Posted December 2, 2011 Tack för hjälpen, funkade på en gång/Lucas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts