DRACO Postad December 7, 2011 Dela Postad December 7, 2011 Hej Du som vet! Min IE 9 upphör att fungera - nästa alltid när jag har varit inne på Nordeas hemsida - och bif. meddelande dyker upp. Efter några sekunders rull på "termometern" klickar jag på "Stäng program" och allt är okey igen. Har varit i kontakt med Nordea, som tipsade om diverse "rensningar" men "felet" återkom direkt. Irriterande - vad kan jag göra för att slippa detta? Tacksam för alla tips. Noy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Venoms Postad December 7, 2011 Dela Postad December 7, 2011 Antagligen nordeas programvara som krånglar... precis som det alltid har gjort när det kommit uppdateringar till ie. Kontrollera med bankens tekniska support vilken version efter uppdateringarna som stöds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
fredde Postad December 7, 2011 Dela Postad December 7, 2011 Jag har haft liknande problem senaste veckan med IE 9.0 men inte på Nordea och inte idag trots jag varit på ungefär samma sidor som när jag hade problem. Har inte kunnat koppla det till en specifik sida. Får se om det kommer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
si3rra Postad December 7, 2011 Dela Postad December 7, 2011 Kan tyvärr inte se bifogad fil, samt så blir jag lite nyfiken på "termometern" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.